Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Λατρεύω τα κόμικς και τους εύστροφους κομικσάδες!!

Προς ennea@enet.gr

Καλή χρονιά κι ευτυχισμένα τα έτη 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 3005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010 και πολλά ακόμα!
ΥΓ. 1: Εκείνος/η που πέταξε σε κάδο ανακύκλωσης στην Ηλιούπολη περίπου 350 τεύχη του «9» με αριθμούς από 6 ως και 487, μου έκανε το ωραιότερο χριστουγεννιάτικο δώρο και τον/την ευχαριστώ θερμά!
ΥΓ. 2: Κι επαλήθευσε μια εμπειρία που είχα παλιά στο Άμστερνταμ (μετά από κάτι ληγμένες κονσέρβες με φέτα), ότι ο Αϊ-Βασίλης είναι τετράγωνος, πράσινος και μεταλλικός και δουλεύει στο δήμο Ηλιούπολης (τμήμα καθαριότητας).
ΥΓ. 3: Καθώς και τους γονείς μου που έλεγαν ότι με τα κόμικς που διαβάζω θα καταντήσω ρακοσυλλέκτης.
ΥΓ. 4: Ίδιο με το 3 κάθετα β.
ΥΓ. 5: Και μου πρόσφερε όλα τα τεύχη που έχασα λόγω διετούς παραμονής εις την Εσπερίαν.
ΥΓ. 6: Και σας άφησε με την κακία που δε με πιστέψατε ότι θα έπρεπε να είμαι κι εγώ επίτιμος νικητής του καλοκαιρινού διαγωνισμού με τα άλμπουμ λόγω πωρωμένης συλλογής του «9».
ΥΓ. 7: Και πείτε του/της να μην ανησυχεί, μου κόπηκε η μέση αλλά δεν άφησα τα κόμικς του/της να γίνουν χαρτοπολτός.
ΥΓ. 8: Και μπορεί να έρχεται να τα διαβάζει όποτε θέλει. Μπορεί να ζητήσει το μέηλ μου από το περιοδικό.
ΥΓ. 9: Επίσης, επειδή στις κληρώσεις είμαι γκαντέμης, αποφάσισα με τη βοήθεια του διπλού κληρονομικού χαρίσματός μου (xorta&rea®) και μερικών μπουκαλιών μαγικού φίλτρου που μου απέστειλε ο Ρώσος μελλοντολόγος St@lichnaya, να προβλέψω και να σας στείλω από τώρα τις ψείρες του τεύχους 499: […] Φυσικά το δώρο δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, οπότε το αφήνω στην κρίση σας, έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα τα έχω πια (μουαχαχά…)

Παναγιώτης Τσιώλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου